onsdag 29. oktober 2008

Stavangertur

I høstferien pleier vi å ta turen til Stavanger. Pleier å være høstmrknad og det er morro å se alt det rare som selges..

Var litt ekkelt da jeg skulle ta ut penger. En innvandrer gutt bort og raslet med en kopp, rett oppi ansiktet på meg. Og da jeg så på klærne hans, var det jo flottere merkeklær enn det jeg bruker... Og Quicksilver sko... Så slett ikke ut som han trengte noen penger. Ikke gav jeg ham heller.

Da vi skulle ned til fiskekummene for å se på fisk, var det show på torget. En klovn som hadde med seg en hund, gris, sibirsk sølvrev og ei høne. Det var morro. Anna syntes ikke grisen var flink til å synge, hun gjemte seg i hetta på jekken. Fælt, sa hun..(
Hunden var 14 år gammel. Den skulle pensjoneres etter jul. Men så snill og god den så ut
Er sikker på at "gubben" er veldig snill med dyrene sine.

Aud Olaug fikk klappe grissen, Grizzly...

...før den kysset henne...)


Reven var bare så myk og deilig.




Vi konkluderte med at vi hadde hatt en kjempedag i Stavanger.

Ingen kommentarer: