søndag 26. oktober 2008

Lenge siden nå..

Jammen var det en stund siden jeg var innom bloggen. Dagene går så fort, hvor blir de av, tro???
I tillegg til at vi har 3 skolebarn og 2 småbarn, hus og hjem utenom jobb. Så måtte mor sette seg på skolebenken og ta 1 ekstra dag med jobb, å det dag slik at de to miniene måtte ha dagmamma... Puh...
Har nok ikke hatt en så travel høst på det jeg kan huske. Men i enden av tunnellen er det åpning, og det må jeg trøste meg med i travle stunder. Det står på ett år, så il det nok roe seg litt av. (håper jeg)
Har startet etterutdanning, som driftsoperatør. Noe som forøvrig er samme utdanningen som en anleggsgartner må ha. Mulig jeg jobber 2 år etterpå og tar fagprøven som aneggsgartner også. Kan være greit å ha flere knagger å balansere på.

Det er knallgøy å gå på skole, jeg er så ekstremt motivert at dette skal gå greit, trass i at vi må kunne slekts og artsnavn både på norsk og botanisk på rundt 150 trær, busker, stauder, sommerblomster og løk..
Barna gleder seg til jeg skal ha prøver, de har skyhøye forventninger til meg. De godtar ikke lavere enn 6`ere, sier de..

Ingen kommentarer: