fredag 11. juli 2008

Hageprosjekt =)

Jeg fikk så lyst å gjøre noe med gjerdet vårt. Det har vært sånn ferdigprod. gjerdeseksjoner. Nabounger, forbigående, etc. har herpet gjerdet. Dette har resultert i skjeve stolper og sprittusj.... =(
Så nå holder vi på å setter opp nytt gjerde. Vi bruker Herregård kubbemur som basis. Jeg synes det er gøy å ha det spesielt.
Derfor bruker vi glassbyggerblokker "imellom" søylene. Det skal være ett lag til, men vi hadde kjøpt for lite av de mellomlagslistene.




Som bed, har jeg fått tak i justeringsringer i betong, som blir pålimt med suntslådd altaskifer. Ikke alt er ferdig, da det tar tid. Må jo gjøre det når jeg ikke har alle ungene springende rundt føttene mine.



Ikke alt viser her, men ett lite inntrykk av hvordan det vil bli seende ut er det jo.
Jeg samler rullestener fra Bore som jeg skal ha liggende litt rundt omkring. Beddet som er midt i her, skal bort. Det er ei kanelbjørk som blir stående igjen. Og Trollhasselen min, såklart.
Jeg har planene klare i hodet, så gjenstår det å se om de blir som forventet..
Det som er klart er at gresset her fremfor huset skal bort, blir enten hvit singel eller bark. Har endel halvstore heller som skal danne stier rundt huset.











Ingen kommentarer: