lørdag 22. mars 2008

Lenge siden nå...

Ja ja, har fått "pes" for at det er lenge siden jeg har blogga...
Så derfor måtte jeg en liten tur innpå, bare for å fortelle at; Ja, jeg er her. Har ikke gått i hi:)
Men, det har seg slik at vi alle 7, har hatt omgangsyken. Det er jo såå festlig, not.
Stakkars lillemann så virkelig ut som en "biafraunge", tynn å veik, stakkars.
Heldigvis, er vi oppegående igjen.

Med 5 barn i stua, har jeg egentlig nok å henge fingrene i på dagtid. Om kvelden har jeg sklidd ned i gostolen og ligget som et slips... Gubbelure har dradd meg opp i seng.
Skulle tro jeg var 85 og på gamlehjem...hehe..

Tiden mot påske har gått i foreldresamtaler, det har faktisk passet slik at gubben har kunnet gått. Synes det er flott at han vil gå, har ikke sett mange menn i alle de årene jeg har stilt opp på skoledøra. Det synes jeg er litt tragisk.. Men, mennenes jobber er jo livsviktige.. Ingen andre som kan gjøre "dis" jobb.. Er det ikke slik??? Har en følelse for det i allefall.

Søndag 16. mars fikk lillegutt sin første flytur:))
Vi dro til Bergen, til Noffa og Tesso:)
Det var veldig kjekt, vi drar gjerne dit igjen:)) Men , da må vi ha flere dager og ingen som skal på jobb..hihi...

Bilder kommer etterhvert, om jeg får mailet dem over fra Siffen.

Ingen kommentarer: